czwartek, 17 lipca 2014

odwiedziny mamy

  Mama kiedy mnie odwiedza albo ja ją zawsze robi jakieś niespodzianki od najmniejszych do największych!:) cała mama:) mam nadzieję, że będę taką mamą Zuzankową jaką ona jest dla mnie.
  A dzisiaj w roli głównej jej ciasto drożdżowe. Bo mama zawsze kojarzy się z dobrymi wypiekami, z zapachem ciasta w domu, cynamonem czy przyprawą korzenną :))). "Idealna" (dla mnie) Zuzankowa mama czyli taka jak przeczytałam ostatnio w jednej dość mądrej książce "nie dająca się zwariować, chcąc robić wszystko w prawidłowy sposób, bo taki poprostu nie istnieje!"
  Jestem tylko Ja i Moje dziecko, niepowtarzalna kombinacja. w której obie strony uczą się siebie i swojej roli po raz pierwszy  :)
                                                                             M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz